Kansas brandet er i 2018 blevet relanceret og virksomheden sætter et stærkt aftryk i hele markedet med deres helt unikke produktfeatures og arbejdstøj i højeste kvalitet. Med mere end 90 års erfaring forstår de fagfolks behov. Kansas’ historie ”Gjort af et andet stof” blev præsenteret på en opsigtsvækkende stand, vi designede til dem på Byggerimessen.

 

 

Standens primære materialer var rå jernrør og -gitre. De rå materialer kombineret med Kansas’ stoflighed, gav standen et moderne look. Konceptet skulle være fleksibelt og idéen skulle kunne videreføres til et shop-in-shop koncept.

 

Et oplevelsesrum på messen

Standen indeholdt bl.a. et oplevelsesrum, hvor de besøgende kunne få et sneak-peak af Kansas’ nye brandidentitet. Rummet skulle skabe nysgerrighed hos de besøgende og være et opsigtsvækkende element på standen.

Dette blev designet med spændende materialer som termoplader, gitre og snore kombineret med dynamiske virkemidler, som indbyggede LED skærme og B&O høretelefoner.

Standen indeholdte desuden mange detaljer til storytelling om deres unikke produkt features og kvaliteter. Fx oprullede metervare på bagvæggen, store print, integrerede produktskilte og fremhævede produkter i røde snore.